REKLÁM

szenzációs

Meglepő, mulatságos, megdöbbentő, érdekes, nevetséges, hajmeresztő

Kereső

Egyedi keresés

REKLÁM

Hazai

REKLÁM

Külföld

REKLÁM

Érdekes

Utolsó kommentek

Linkblog

Tóth Gabi húszévesen is a mamájával alszik

2008.11.03. 19:30 :: mapci



– Anyukámat akarom! – zokogott Tóth Gabi, aki a minapi pánikrohamja után egyre rosszabb bőrben van az argentin dzsungelben. A Bors kiderítette, hogy szüleitől örökölte érzelmes lelkét és otthon még húszévesen is gyakran a mamájával alszik.

 

 

 

– Szeretethiányom van. Apukám kiskoromban sokat simogatta a kezemet, és úgy aludtam el, hogy anya a homlokomat cirógatta – mondta az énekesnő. – Csomószor, mikor nem alszik nálam a barátom, behívom, hogy aludjon mellettem. Most is az anyukámat akarom! – kiáltotta, és hozzátette, soha többet nem akar ennyi időt telefon és internet nélkül külön tölteni a szüleitől.
Szőke András próbálta vígasztalni.
– Én is sírtam ma reggel, becsületszavamra ott feküdtem az ágyban, és sírtam – bizonygatta, miközben Gabit nyugtatta.
Gabi édesanyja elismerte a Borsnak, hogy nagyon szoros a kötődés a család összes tagja között, de ez már nemzedékek óta így van.
– Attól függetlenül, hogy húsz éves, tényleg sokszor előfordul, hogy odabújok mellé és beszélgetünk csajos dolgokról, éjszakába nyúlóan. Ő még azért egy kislány. Ott is szoktam mellette tölteni az éjszakát – árulta el az anyuka. – Gyerekkorukban is átjöttek Verával a nagy franciaágyra a szobájukból, és együtt aludtunk, ha szükségük volt rá – mesélte Tóth Erika, aki szerint lányának nagyon fontos a háttér, és a szeretet, ezért igényel több törődést, mint azt sokan gondolnák.

Az édesapa, Tóth István szerint szüleik hagyományait adják tovább gyerekeiknek, így az egész család érzelmesebb az átlagnál.
– Én ezt kaptam a szüleimtől, ezt adom tovább. Ha neki fáj, nekem is, ha örömkönny van a szemében, enyémben is megjelenik egy csepp. Mikor otthon vagyunk és szomorú, akkor is mondom neki, hogy sírja ki magát. Szerintem, aki nem tud sírni, annak meghal a lelke – gondolkodott el Tóth Gabi apukája, aki úgy véli, lányának fontos, hogy gondoskodjanak róla, és hogy szeressék őt.

 

Forrás: borsonline.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: tóth gabi hazai

A bejegyzés trackback címe:

https://szenzacios.blog.hu/api/trackback/id/tr77748019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása